Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2007

Ο Σωκράτης Μάλαμας και ο Tolkien

Όπως σας ανέφερα και πριν λίγες ημέρες κυκλοφόρησε ο καινούργιος δίσκος του Σωκράτη Μάλαμα "Δρόμοι¨. Αυτό που δεν ανέφερα και δεν παρατήρησα από την αρχή ήταν, ότι το τραγούδι "Το Παραγώνι" αναφέρει ότι οι στίχοι του τραγουδιού είναι του Τόλκιν "Η Συντροφιά του Δαχτυλιδιού"! Ρώτησα ένα φίλο μου που είναι φανατικός αναγνώστης των βιβλίων και μου είπε ότι ο στίχος είναι όντως από το βιβλίο αυτό. Το ποίημα αυτό το λέει ο Μπίλμπο στο Φρόντο, αλλά ο στίχος είναι ένα μέρος από το ποίημα και όχι ολόκληρο.

Οι στίχοι του τραγουδιού:
Στο παραγώνι κάθομαι
μόνος και συλλογιέμαι
όσα τα μάτια μου έχουν δει
το δρόμο της ζωής μου
τα λούλουδα του λιβαδιού
τις άσπρες πεταλούδες
και τα κατακαλόκαιρα
που 'χουν κι αυτά περάσει

Μα πάντα εκεί που κάθομαι
μόνος και συλλογιέμαι
τα πράγματα της ζήσης μου
που πέρασαν γοργά
έχω το νου μου ακοίμητο
μήπως και ξανακούσω
πόδια που πίσω γύρισαν
φωνές πίσω απ' την πόρτα

Το τραγούδι αυτό μπορείτε να το ακούσετε:

2 Σχόλια:

foxy vegan είπε...

super!

gsfak είπε...

πραγματικά απίστευτο!
ποιος θα το περίμενε ότι αυτοί οι στίχοι θα γίνονταν τραγούδι;